Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

אודות חברת אקובילד

מערכות בנייה אקולוגיות מתקדמות

חברת אקו בילד סיסטם בע”מ הוקמה עם כוונה וחזון לעזור במציאת פתרון למצוקת הדיור במדינת ישראל ולקחת חלק בבניית ארץ ישראל, למרות שמדינת ישראל הינה מעצמה טכנולוגית אשר מובילה בתחום הטכנולוגיה ובתחומים נוספים רבים אך משום מה בענף הבנייה אנו עובדים כמעט אותו הדבר כמו שעבדו חמישה ושישה עשורים (50-60 שנה) אחורה.

על כן התגייסו כמה אנשי עסקים מהארץ ומחו”ל בחיפוש אחר מציאת פתרון למצוקה אמתית זו, בין כל המוצרים ושיטות הבנייה שבחננו מצאנו את מוצרי חברת הענק הקנדית NUDURA כמושלמים לצמצום הפיגור של עשרות השנים האחרונות, כל זאת בתוספת יתרונות אין סופיים למבנים כגון בידוד טרמי, אקוסטי, חוזק, אטימה וכוד’. למעשה באותו היום שהבאנו את מוצרי NUDURA לארץ ועם יישום השיטה הלכה למעשה בשטח צמצמנו את כל הפיגור הזה ביום אחד.

בנייה
ISO
מכון התקנים

אקו בילד סיסטם בע”מ
נבחנה ונסקרה ע”י מכון התקנים הישראלי-אגף איכות והסמכה ונמצאה מתאימה לדרישות התקן: ת”י ISO 9001
תעודה >>

מכון התקנים

חברת אקו בילד הינה הנציגה והמפיצה הבלעדית של חברת הענק הקנדית NUDURA, שהחלה את דרכה בשנת 1965 בצפון אמריקה כחברה שהתמחתה בבניית מרתפים ובמשך הזמן עם ההצלחה בשיטת הבנייה וכתוצאה מביקוש הלקוחות להמשיך לבנות לגובה באותה שיטה יצאה החברה לשוק העולמי ומחוץ לצפון אמריקה בשנת 2001, מאז ועד היום החברה מוכרת את מוצרי הבנייה המתקדמים שלה ב 82 מדינות ועכשיו גם בישראל, נכון להיום חברת NUDURA הינה היצרנית המובילה של מערכות ICF תבניות מבודדות ליציקת קירות בטון NUDURA הינה חברה פרטית הרשומה בבארי, אונטריו אשר בקנדה. 

מתקני היצור שלה פרוסים בכל רחבי ארה”ב ובקנדה. ל NUDURA מערכת הפצה כלל עולמית, ומוצרי החברה כבר שימשו לבניית פרויקטים מבוססי ICF מהמוכרים בעולם כולל בסיסים צבאיים של צבא ארה”ב, בתי ספר מאופסי אנרגיה (NET ZERO), בנייני מגורים, בתי מלון, מרכזים מסחריים, בתי חולים ומבנים עם דרישות מיוחדות לחוזק מבנים עם איכות אויר פנימית הטובה ביותר שניתן לקבל בבניית מבנים החדשנות היא בלב העשייה שלנו, אצלנו תקבלו יותר בשביל פחות NUDURA מאז הקמתה שואפת להפוך את תהליך בניית מעטפת הבניין, למהירה ויעילה יותר, הן במבנים למגורים והן למסחר או כול סוג אחר של מבנה או בניין, תוך אספקת מוצרים שיענו על אתגרי ענף הבנייה של היום. לאחר 16 שנות הצלחה בשוק העולמי ו 53 שנות ניסיון בצפון אמריקה, המנדט העיקרי שאנו מקדמים בלהט היה ונשאר חדשנות ושיפור מתמיד על בסיס יומי במוצרים שאנו מציעים ללקוחותינו בכל אזורי כדור הארץ ובכל תנאי אקלים

השאיפה האסטרטגית ארוכת הטווח שלנו כנציגים של NUDURA הינה מצוינות בתחומים הבאים: שירות לקוחות, תמיכה ארצית, הכשרה וחינוך מקצועי, קידום החדשנות ופיתוח תעשיית ה ICF- ההתמקדות בחמשת העקרונות הללו היא זו שאפשרה ל NUDURA לעמוד ביעדים העסקיים שהציבה לעצמה. היא גם עומדת מאחורי החזון שלנו לשמור על מעמדנו המוביל כספק עולמי של תבניות בטון מבודדות.
רשת עולמית של מפיצים מהמדרגה הראשונה משלימה את מערכת התמיכה הגלובלית של NUDURA. מפיצים אלה, המחויבים לרמה הגבוהה ביותר של הכשרה ושרות, מייצגים את מגוון המוצרים והאביזרים של החברה. NUDURA כבר הוציאה לפועל פרויקטים גדולים למגורים בארה”ב, קנדה, אירופה והמזרח התיכון וממשיכה להתרחב כאשר שיטת ה- ICF של החברה רוכשת מוניטין כחלופה מתאימה ובת קיימא בכל סוג של מבנים.

הצוותים שלנו בחברה מבוססים על מומחים מובילים בתחומם, מה שמבטיח שכל מחלקה בחברה מספקת את הרמה הגבוהה ביותר של תמיכה ושרות ללקוחותינו. אנו מזמינים אתכם ללמוד יותר על מוצרינו ועל היתרונות שבבניית מבנים חסכוניים וידידותיים לסביבה עם שיטת ה איי. סי. אף שלנו : בעיקר על החידושים הרבים והמוצרים המגוונים שאנו מציעים לבנייה חדשה, אקולוגית והכי ירוקה שיש כיום, כמו כן בשדרוג בניינים קיימים. בנייה לעידן חדש עבור הדורות הבאים שלנו.

חפשו באתר